foto a

Jag har en fuldag idag, en av många. Har hål i både tröja och byxor, fint. Råkade dessutom sätta mig på en dyblöt bänk utanför skolan, så jag har en himla fin fläck i rumpan också.

Två inlämningsuppgifter tills på fredag: Reflektionslogg till psykologin, har inte börjat, samt ett författarporträtt till svenskan. Har inte riktigt fattat den uppgiften, förstår liksom inte. Den har jag inte heller börjat med, duktigt. Måste låna en bok till engelskan också, men de enda böcker på engelska som finns på biblioteket i Handen är ju vardelösa tantböcker, och det lockar inte mig nåt särskilt. Jag vill köpa en, men har inga pengar, så jag vet inte hur jag ska göra. Har inte ens skickat in artikeln än, jättedåligt. Malin var ju gullig och hjälpte mig massor med den, men jag har liksom inte kommit till skott med att ta den jävla bilden som måste vara med.. Hum.
Foto nu, 2½ timmes lektion känns inte så lockande en måndagsmorgon, speciellt inte när mer än halva lektionen går åt till att bara vänta på att få skriva ut min jääättefina framsida till mappen. Uscha. Glömde kameran hemma också, så jag kan inte ens ta bilderna vi fick som uppgift idag. Vi har i och för sig två veckor på oss, men det vore ju lite nice att få nånting gjort ibland. Jag är så himla bra på att stapla grejer på hög och skjuta undan till sista dagen.

Bjuder på en ungefär två år gammal bild från när jag var liten och emo, och dessutom showar off mitt underbett helt otroligt.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: