kallt


Var hos mormor och städade igår, fick pengar och mötte Malin i Handen. Köpte lite fina tröjor, har inte handlat kläder på hur länge som helst känns det som.
Sitter fortfarande på gamla datorn, eftersom supporten antagligen fortfarande inte börjat med min. Kul.
Kallt som satan här också, eftersom hyresvärden gulligt nog inte har satt på värmen i huset än. Sover i mysbyxor, t-shirt och strumpor, ibland tjocktröja, på nätterna. Hur värdelöst är inte det? Kan inte ens vända mig i sängen utan att mötas av en skitkall kudde och lakan som får hela mig att dra ihop mig som en frusen snopp.

kommentarer
Postat av: Elin

HAHA jag sover också med maaaassa kläder, det är svinkallt verkligen. Men pappa tycker att det räcker med att elda i öppna spisen. Aja nog att det gör. Nej!

2009-10-01 @ 00:14:05
URL: http://by-the-way.devote.se

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: