99 red balloons

Sitter här med blött nagellack, nu jävlar ska jag hålla dom målade tills dom växt ut och blivit fina igen. Jag hatar mina röda, äckliga korvfingrar med nerbitna naglar.
Kort dag i skolan med bara ett boksamtal haha, sen hem med Malin efter en runda på Vi med chips, dipp och cola (onsdagsmys = tjock hemma).
Sedan hem till Frank och äta nån sorts parmiddag med våra pappor (herregud att sitta vid världens minsta matbort med en tjock surgubbe på var sida. Hade det vart Sims så hade vi bara fått plats en, kanske två, vid bordet. Men i verkliga livet kan man minsann tränga in fyra på det lilla jävla bordet. Mansgrisar), och sen skjuts av Frank till Handen och Fredrika Bremer där vi såg Elin + massa andra estetare spela. Så himla bra! Jag önskar jag kunde sjunga haha......
Jävla huvudvärk som vägrar ge med sig, och JÄVLA reklamfilmsanalyser, jag hatar Mediekommunikation så det sprutar ur öronen. Vad i hela friden lär jag mig av att se Loka- och Teliareklamer om och om igen? Det enda det ger mig är huvudvärk, ångest och ilska. Jävla mediekommunikation.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: