how many times

Tänkte bara skryta ännu lite mer om att jag faktiskt har fått MVG i Mediekunskap, trots att jag lämnade in i princip alla uppgifter försent.
Ledig idag, vaknade ungefär hundra gånger emellan sju och tolv, innan Jack kom in till mig klockan fem över ett och tyckte att nu får du minsann ta och gå upp! Har suttit hela dagen och förbannat Com hem för att vårt internet slutar fungera hela tiden, för att sen gå igång igen efter någon timme. Får väl se om det här går att publicera. Jag är klar med alla gamla fotouppgifter från Foto A också, och på måndag börjar B-kursen. Får hoppas att jag gör bättre ifrån mig i den!
Nu ska jag fortsätta spela Syberia. Utan att bli arg för att jag inte klarar det utan Youtube... eller i alla fall försöka.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: