inner beauty is a joke, kill your hunger with a smoke

Länge sen jag var inne här. Eller, inte länge sen, men ungefär en vecka. Skolan började idag, efter många timmar av 3D Rollercoaster på mobilen lyckades jag somna nån gång efter tre, men jag är ändå inte trött. Trots det så känns inte två och en halv timmars fotolektion fylld med gnäll över pyttesmå ljusfläckar och felaktiga upplösningar helt okej en måndagsmorgon.
Snabbt in till stan med Malin efter lunch, sen hem och springa efter Jack på Haningevallen. Två-tre decimeter snö måste ge otroligt bra kondition om man springer i det varje dag. Jag och Malin hade i alla fall en liten.. fotosession nu på kvällen. Jag stod modell i horskor och sletna converse samt knästrumpor.
Så ja. Pics by her, redigering by me.





kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: