you don't have to see someone for them to be there. when we say "there she goes", someone else is saying "here she comes!"

Malin, jordgubbste och ett väldigt gott skratt gjorde min kväll.
Jag har i alla fall varit duktig och mejlat fotografen jag ska göra ett reportage om i Foto B till nästa vecka någon gång, så jag kan ju åtminstone hoppas på ett svar. Två och en halv timme av Gun Hammers prat varje måndagsmorgon känns inte helt okej, speciellt inte när hon bara måste rita fula gubbar med nån sorts nervsjukdom för att visa exakt vad varje liten sak hon säger betyder.
Åttonde ska jag till tandläkaren, jag måste tydligen dit eftersom jag inte gick förra året. Det enda jag får höra är att jag har ett fult underbett som kan ge mig spänningshuvudvärk men att dom minsann inte kan göra något åt det "just nu". NEJ MEN LÄMNA MIG DÅ IFRED skriker den lilla rösten i mitt huvud. HÅLL DÅ KÄFTEN OCH SKICKA ALDRIG MER BREV TILL MIG.
Som tur är så slipper jag NäshårsGöran.





Bilder från förra vintern nån gång, när jag var hos pappa.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: