livet är ett barty

Jag kan inte sova och håller på att dö av sockersug. Missade att gå ner till affären innan den stängde så nu ligger jag här och försöker desperat komma på något jag kan äta för att lindra det lite. Måste seriöst köpa med mig en stor fet godispåse imorgon till filmkvällen hos Philip.
Jag tillbringar för tillfället kvällen/natten med AnaGina, som får mig att kvävas av skratt när jag ligger här och inte kan sova.
Snart är det helg, sen är det bara ett par få dagar kvar och sen, sen är det sommarlov. Fyfan vad skönt det ska bli. Och helgen blir kul, filmkväll imorgon (jag blir enda brödet på deras korvfest...) och bio med Ph på lördag, Shutter Island blir det!

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: