push barman to open old wounds

Jag är helt, jävla slutkörd. Åkte med Philip till Heron City vid tio, elva igår kväll (dum idé en jobbkväll...) nån gång för att träffa Alex som var på Twilight maraton... två timmars väntan i ett tomt köpcenter med gratis popcorn är faktiskt inte så illa. Efter att filmerna tagit slut och vi hade kommit på att det inte gick en enda jävla nattbuss från Kungens kurva så fick vi först gå till Skärholmen, vänta en halvtimme på bussen därifrån till Centralen, och sen vänta nästan en timme där på bussen hem till Philip. Vad var klockan när vi kom hem? 05.13. Grattis Frida, du ska upp om en timme och 47 minuter!
Sov knappt något alls under dom få timmarna jag hade möjligheten, hade piggnat till ganska ordentligt av att sitta ute och vänta på bussar osv. Sov knappt alls den lilla tiden jag hade möjlighet, och vid kvart över åtta lyckades jag masa mig ur sängen och ta mig till tåget. Höll på somna på tåget och föll nästan ihop på jobbet, så vid halv tolv fick jag åka hem efter en mindre snyfthistoria om att jag inte sovit bra och mådde så himla dåligt just idag. Det var helt obeskrivligt skönt att få komma hem och sova två timmar.


Belle & Sebastian - Dog on wheels, och She's losing it. Min nya kärlek.
På tal om det så var igår 29 juni, vilket betyder att jag och Philip nu har vart tillsammans en månad!
<3

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: