gun har världens fulaste örhängen

Sitter på seg Fotolektion, har fått respons på mitt yrkesreportage. Alltid är det något som är fel -  är det inte skärpan eller färgerna så är det minsann ordningen på bilderna i presentationen. Hur jävla stor skillnad gör det egentligen?
Seg dag, kanske ska till Handen efter bg+ph och lämna tillbaka min engelskabok, som jag äntligen läst ut och gjort en riktigt misslyckad läslogg på. Jag orkar inte anstränga mig nog mycket på inlämningsuppgifterna längre, inte ens i dom ämnen jag tycker är hyfsat intressanta. Jag kräks av uttråkning på Multimedian, Mediekommunikationen, Fotolektionerna, Engelskan, Svenskan och ungefär allting.
Har i alla fall fått min framsida utskriven.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: