idag gjorde jag och malin nåt riktigt roligt


Haha, helt på impuls gick jag och Malin in på Kammarjungfrun och tog varsitt hål! Vi hade ju en vadslagning om att vi skulle ta ett nytt hål i örat innan sommarn, och nu är det gjort. Jag är en riktig pussy som var jätterädd för att det skulle göra ont ("jag kommer dö, jag kommer dö, JAG DÖR!" "Jag kan lova dig en sak, och det är att du inte kommer att dö!") men jag vill bara ha fler! Vi fick hela salongen att skratta högt med (åt) oss, och fick till och med en liten rabatt för att vi var så söta.
Har dessutom vart hos Frank idag och hjälpt Malin skruva ihop satans Ikeamöbler. Men efter mycket stånk och en jävla massa gormande från alla parter fick vi med lite hjälp ihop både ett litet bord och en byrå!

Söta bilder på Bobo och Lurvus (som för övrigt är en riktig poser).



kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: