vendelsö vårdcentral

Underbart, studiedag idag och imorgon, vilket innebär att jag har tid att göra klart dom förbannade reklamfilmsanalyserna som det var deadline på i fredags. Har vart på mammas jobb på förmiddagen och fotograferat till bildreportaget om ett yrke, känner mig mäkta duktig som har gjort klart en fotouppgift i tid. Får bara hoppas att mummelGun för en gångs skull är nöjd. Imorgon blir det tandläkaren för att fixa ett hål, jättekul.







(märkte nu att den sista bilden är tagen med på tok för högt ISOtal, jävlar.)

kommentarer
Postat av: KS

Jag gillade att den sista bilden var lite knastrig. Gjorde den lite skönt journalistisk :)

2010-03-16 @ 23:10:41
Postat av: Vicky

Sv: Ska jag vara ärlig så vet jag inte, reflekterar inte över det hela utan bara kör på med lite lack!

2010-03-20 @ 19:42:19
URL: http://tinyunicorns.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: