vilken underbar dag det är



Halleluja säger jag bara, IG på prov 1 i MaB och IG på jävla fittfonetiken + hundra saker till i EnB. Hurrahurra vad glad jag blir.
Jag kan inte sova. Har ont i hela kroppen av trötthet, sov en timme nu på eftermiddagen/kvällen, men ändå har jag inte kunnat somna innan ungefär halv tre varken natten till måndag eller tisdag. Idag började jag i och för sig senare och fick sova ut, men herregud vad slut jag är i kroppen. Inbillar mig själv att Alvedon hjälper och vräker i mig till frukost och kvällsmål.

kommentarer
Postat av: Anonym

me likeeeeeeeeeeeeeeeeey. din header alltså. ig är aldeig okej. matte c?

2010-03-11 @ 23:21:49

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: