a heart that hurts is a heart that works

Jag har cirka, CIRKA, 25 myggbett på kroppen, plus att det säkert finns några som jag inte kan se också. Jag ska aldrig mer gå i strumpbyxor på kvällen. Var på Eken Stock i fredags kväll, hade skitkul, träffade Philip, Alexandra, Malin och en massa andra människor. Åkte hem lördag morgon bara för att byta om, tillbaka till Eken och se Sikta Lägre spela.
Åkte hem för att byta om ännu en gång vid halv fyra, och sen drog jag och Malin iväg till Tumba på grillning. Har inte gjort såhär mycket på en och samma helg på hur länge som helst. Och Philip, om du mot all förmodan skulle se det här innan mina sms - SVARA på mina sms, ladda mobilen för fan :(

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: