du är en katt, du har klor, och i din mage så bor, en liten liten man vid namn peter

Det var en väldigt glad Frida som kom hem för två timmar sen efter en trevlig sleepover och en dag i stan med Anna. Har bränt pengar på en bok och en zippy (den är så fin), lite onödigt men.
Jag är bara så himla glad!! Har massor av överskottsenergi som jag inte vet vad jag ska göra av, jättejobbigt! Har ingen lust att gå och lägga mig än ju, även fast jag måste upp tidigt bara för att följa med mamma och Sofia till Torö över helgen. Okej, nio är väl inte så tidigt, gick ju upp vid den tiden idag, även fast jag knappt kunde somna igår på grund av att vissa människor tydligen låter som motorbåtar i sömnen..
Slänger in en väldigt ocharmig och väldigt naturell bild på mig jag tog nån gång förra veckan. Det är iallafall ungefär såhär jag ser ut nu.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: