friends are just enemies you haven't met yet // bernard

Seg, ovärd dag. Vaknade kl 12 av att någon väldigt gullig granne började borra i väggen, jävligt mysigt. Åkte iväg med mamma och Christian till Handen för att köpa en bikini, var vi liksom tvungna att åka just dit just idag när det är värsta rusningen, helgen efter lön?? Kunde vi inte ha åkt till typ.. Farsta, så kanske jag skulle sluppit träffa folk som känner igen mig? Hittade i alla fall en svart bikini som jag hoppas ser lika bra ut på stranden som den gjorde i provrummet. Men antagligen inte. Tur att jag nästan bara badar på Torö då.

Hade skitkul igår, trots att jag höll på frysa arslet av mig. Jag tror jag var den enda som tog bilder, så jag antar att det är min förbannade plikt att lägga upp dem på facebook och tagga alla mot sin vilja.
Kom hem kvart över två, trött så in i helvete efter en lång promenad från Sjöängen hela vägen till Trångsund station och 20 minuters väntan i kylan på pendeln hem. Så otroligt skönt att komma hem till en varm säng, och ett fint sms som säger "självklart vill jag."

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: